lauantai 21. syyskuuta 2013

Lähtö on lähellä ... se on todella lähellä

 18.09.2013

Moi ! Mä oon Laura ja aloitan nyt 3kk matkan Ugandaan, Itä-Afrikkaan. Mä opiskelen Vaasan ammattikorkeakoulussa
sairaanhoitajaksi, ja tuohon koulutusohjelmaan kuuluu tunnetusti paljon käytännön harjottelua. Niimpä mä päätin repäästä ja lähtee tekemään pari harjottelua Ugandaan! Noi harjottelut on kirurgisen ja perioperatiivisen hoitotyön harjottelu
(juu, mustaki kuulostaa aika pelottavalta) sekä lasten ja naisten hoitotyön + äitiyshuollon harjottelut.
Mä matkaan Terve Afrikka-järjestön kautta, joka lähettää joka kevät ja syksy Ugandaan ja Keniaan porukan hyvinvointialan opiskelijoita. Nyt meitä on siis lähös Ugandaan 9 likan kokoine tehotiimi, täynnä jännitystä, innostusta ja erilaisia odotuksia - ja kenties toiveena parantaa vähän maailmaa. :)

                                              Äitin antama selviytyspakkaus Ugandaan <3 ...


... Koulun antama selviytymispakkaus Ugandaan :D 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti